Trött

Vilken vecka... så skönt att det är fredag imorgon!
Har inte varit såhär trött på väldigt länge, varit konstant slut hela veckan och det är inte skoj alls.

Dagen har (förutom jobb) bestått av att fixa den sista julisen, nu kan tomten komma tycker jag :)

Rörde ihop lite mat och nu ska jag varva ner så jag kan somna snabbt sen. ..sooooova.

Hoppas man har mer energi i helgen för då blir det fullt upp :)

Just ja... klockan ringer tidigare imorgon med för Nina ska backa upp i "luckan".

Dessutom får man ha glitter i håret imorgon utan att någon kollar snett!:)



Pyntade med en luva på jobbet idagn tyckte det behövdes :) Så den sticker upp bakom skärmen jag gömmer mig bakom på kontoret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0