Tisdagen

Vilken mysig eftermiddag jag har haft!

Flexade ut tidigare och fixade brillorna, tog ca en kvart.
Hem för en kort vila och sen bort till stugan för fix. (koka kaffe och fixa tv-brasa är jag bra på)
Jag är med i Sjöåkras trivselgrupp, vi fixar lite aktiviteter för alla som bor här, väldigt roligt måste jag säga!
Är ju ca 288 lägenheter på området och man får lära känna lite grannar.

Idag kom det fyra superduktiga tjejer och lussade för oss och efter det blev det lussefika och lotteri. Alla de som slet sig från Tv-sofforna och kom till oss var supernöjda, lyckat alltså!:)

Efteråt tog jag och två till från gruppen en promenix till vaktmästarnas krypin, var tvigna att kolla in det omtalade pyntet. Ja ni ser ju vilken fantasi de har!

Nu ska jag fixa klart mitt himelska mos och hoppa i säng, tröttheten är obeskrivlig. Men hela kroppen är sprudlande av lycka efter denna mysiga dag :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0