Let's start from the beginning!

Jovars, ett tag sedan jag bloggade nu.
Det rann liksom ut i sanden, igen.
Blev lite mycket när jag tillslut skaffade instagram också... kan ju inte vara överallt på en gång.
Men jag saknar bloggadnet...skriva rätt upp och ner vad man tycker och tänker mm.
Försökte mig på det där med dagbok, men näää de funkade inte heller... bloggen är nått mellanting.
Man skriver det man vill, inte för privat.... och för de som vill ta del av ens vardag, varsågoda...
Det är upp till dig om du vill läsa bloggen eller inte, så klaga inte på mig om den är tråkig, irriterande eller liknande.
Måste dessutom göra om min puttinuttiga layout lite! (senare problem dock)
It's my life u know ;)
 
And guess what, jag har blivit brunett igen (5år sedan sist), och jag älskar det!
Har dessutom fyllt 25 och känner mig inte det minsta mer vuxen för det ;)
 
 
~Binn~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0