Morr!

Tycker min hyresvärd är dålig på att uttrycka mig, och det gör mig sur.
I ena stunden ska han höra av sig om min bror får våran lägenhet, i andra så ringer han å säger att nån brud ska kolla på den... Bara sådär?! MORR!
Kan ju iaf sköta det snyggt, även om jag ska flytta. Har trots allt bott i huset i typ fyra år och skött mig?

Jaga mer då?...det regnar! Ja vad annars... Hehe ser ut som en lysmask i min snygga luva till jackan, neonorange. Syns gör jag i alla fall!

Men just nu längtar jag bara bort, behöver semester? Lite sol och d-vitamin hade ju inte varit fel nu. Värsta är att jag har en kompis som är på Rhodos just nu som skickar massa retliga sms, inte snällt!

Nähä... Skriva matlista så att min snälla sambo kan åka å handla och sen ska jag sätta igång med lite undanplockning tills visningen då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0