Inredningsdrömmar!

Har som ni kanske förstår fått massa inredningstankar i huvudet nu när det är flytt på gång!
 
Det finns ett ställe i lägenheten som jag bryr mig mest om att inreda, en dröm som jag haft ett bra tag...även innan vi väl köpte denna lägenhet.

Jag tänker inte avslöja något, bara längtar och hoppas på att resultatet blir så bra som det just nu är i mitt huvud. Kan dock säga att romantiskt med hotellkänsla men ändå tufft kommer det bli.
 
Men kan dock avslöja att våran säng kommer se ut som på bilden! (lånad bild)
Vi ska unna oss en sängstomme och gavel med bra förvaringsmöjligheter, det får man liksom aldrig för lite av. Dessutom är den jäkligt snygg!
 
IKEA <3
 
(Ibland är man extra glad för att vara IKEA anställd, jag som älskar produkterna!)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0