Poliser, spelkväll och en "inbrottstjuv"

Jag har minst sagt haft en spännande helg!
Började med att va sjuk, men blev frisk väldigt fort, som tur är.
I lördags hade jag en fantastisk men händelserik dag, för att vara kortfattad:
Födelsedagskalas för bästa vännen, inredning/spelkväll hos en supergo kollega (sjukt rolig kväll/natt).
När man kommer hem efter tre på natten tror sambon man är en inbrottstjuv. Nån timme senare försöker polisen banka in dörren för de ska göra en husrannsakan. De förstår efter en kort stund att de måste fått fel adress och går iväg istället för att gå in och bända upp och ner hos oss(som tur är för de skulle bara var slöseri med tid).
Tur de gör sitt jobb, otur för oss som skräms mitt i natten helt i onödan....
Ja det var väl den helgen i korta drag.

Just nu har jag plugget som en dåre sen jag kom hem, blivit färdig men en av tre uppgifter... En kvar till imon och en till fredag....
Så nu har jag unnat mig en cider och kollar på en rätt meningslös fotbollsmatch, i Saids sällskap som är på besök hos oss:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0