gårdagen..

Hade en supermysig eftermiddag på A6 igår. Jag var barnvakt till solstrålen Olivia och vi fick sällskap av Alexandra och hennes Melissa.
Näst sista julklappen blev inhandlad och jag unnade mig en ring som matchar julklappen jag kommer få av min prins :)

Olivia skrattade nästan hela tiden, finns ju så mycket knasigt att titta på i ett så stort köpcenter. En fransklänning slog nog priset på underhållning.

Iaf...
Lilla jag var himla trött när jag kom hem...Min goa sambo och jag lyckades skalla varandra när vi skulle kramas godnatt... glasögat paja... Hela högerskalmen knäcktes och lossnade.
Just nu är tejpen min räddning!
Måste flexa ut lite idag så jag hinner få de lagade (förhoppningsvis slipper de skicka iväg dom) annars är det synd om mig....

Min syn har blivit bättre det senaste så mina gamla glasögon funkar inte längre. Men det finns de som har det värre, de gick i alla fall inte av på mitten;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0